Tuesday, July 28, 2015

Tu poți să faci sex de nota 10? Află aici care este adevăratul tău scor sexual!

Trăiești cu impresia că ai o viață sexuală destul de bună. Cum dovedești asta? Știi cât de mulțumită sau de nemulțumită e partenera ta? Chiar dacă ți se pare că totul e bine, din când în când trebuie să-ți mai pui și niște întrebări inconfortabile. S-ar putea să descoperi câteva lucruri ceva mai greu de observat la prima vedere. Ești pregătit pentru testul vieții tale?

1. Care este primul lucrul pe care îl faci după ce ieși de sub duș?

a. Ieși dezbrăcat pe balcon ca să te usuci sau te fâțâi non-stop prin fața oglinzii ca să-ți admiri corpul bine făcut.
b. Arunci o privire fugară în oglinda mare din hol dar nu zăbovești mai mult de 1 minut și te îmbraci.
c. Pui rapid un halat de baie pe tine înainte ca ea să-ți observe micile imperfecțiuni.

2. Cât de des faci sex după prima întâlnire?

a. Dacă ea e dispusă, întotdeauna, cu plăcere.
b. Uneori mă risc deși sexul de ocazie cu o femeie pe care n-o cunosc nu e tocmai pe placul meu.
c. Evit cât pot de mult partidele care pică pe neașteptate. 

3. Cum te alintă de obicei femeile în pat?

a. Sexosule
b. Motanule
c. Iepuraș

4. Unde visezi să faci sex într-o zi și cu cine?

a. Cu o starletă dezinhibată pe balconul unei locații de lux la o petrecere în Las Vegas.
b. Pe bancheta unui taxi, cu femeia pe care o doresc până la nebunie.
c. Acasă, în pat, cu iubita mea. 

5. Ai fantezii despre sex în trei?

a. Numai fantezii? Cred că glumești.
b. Am și încercat dar n-am fost foarte satisfăcut de performanțele mele. 
c. Sex în trei? Nu, mulțumesc. 

6. Cât de mult durează la tine o partidă excelentă?

a. Exact cât vreau eu să țină, câteva ore, câteva zile, cine mai știe?
b. O oră, două maxim cred că e suficient. Nu sunt obsedat de timp și nici de sex.
c. Cât mă ține erecția, mai mult de unde?

7. Cât de mult te afectează psihic un episod de erecție moale?

a. Erecție moale? Ce e aia? Cred că m-ar termina psihic, aș face orice ca să-mi recapăt "pietrosul", absolut orice.
b. Erecția moale m-a făcut să refuz orice contact sexual timp de mai multe săptămâni. Iubita mea s-a speriat și a crezut că vreau să ne despărțim. Mă afectează pentru că mi se întâmplă uneori și nu știu cauza. 
c. Acum nu mă mai afectează. Se întâmplă des și n-am găsit soluția. M-am resemnat pentru că nu mai am nici iubită.

8. Ce ar însemna pentru tine să fii ultrapotent?

a. Ultrapotent? Cred că mă definește pe moment.
b. Ceva suuper care mi se întâmplă cam o dată pe an. 
c. Dorința mea secretă.

Rezultate

Majoritatea răspunsurilor A

Ești un bărbat potent, dezinhibat și gata oricând de aventură. Nu ți-e frică de ziua de mâine pentru că știi mereu că există soluții pentru orice problemă. Sexul e pentru tine un mod de viață, un mod de a primi și de a oferi plăcere. Partenerele tale sunt de obicei la fel de aventuroase și de fierbinți ca și tine. Ai mereu foarte mare grijă de corpul tău și de modul în care arăți pentru că ai înțeles că te reprezintă. Ultrapotența este cuvântul tău de ordine. Deși ești pasional, jucăuș și lipsit de inhibiții în spatele acestor calități se află și un suflet romantic. Nu ești mândru și arogant, ești doar sigur pe tine, așa cum ar trebui să fie toți bărbații. Pentru că sexul înseamnă foarte multă plăcere, de cele mai multe ori dai liber fanteziilor și creativității. Ești deschis și spontan de aceea numărul participanților la sex și locația nu contează foarte mult. Ești perfect capabil să faci sex la cote maxime iar scorul tău este mereu 10. 

Majoritatea răspunsurilor B

Îți place sexul, ți-ai dori să dai frâu liber fanteziilor dar ceva te reține mereu și mereu. Uneori te poți comporta liber și deschis în pat dar problemele tale cu încrederea tind să reapară și să te streseze. Un produs numit UP te-ar putea ajuta foarte mult să treci peste toate aceste nemulțumiri. Capsulele naturale UP îți pot oferi întotdeauna acea stare de ultrapotență pe care o simți din când în când. Erecțiile tari nu vor mai fi ceva întâmplător ci vor fi prezente prompt și sigur după ce vei înghiți o capsulă UP. Ești plăcut de femei pentru că ai o latură ceva mai sensibilă dar ca să poți performa sigur ai nevoie de UP.

Majoritatea răspunsurilor C

Știi că sexul e o modalitate de a te relaxa? Ai potențial foarte mare pentru că îți place să fii loial unei femei și nu te-ai culca cu prima străină care ți-ar ieși în cale. Sau poate că ai face-o dacă ai avea curaj? Potența vine din minte iar ultrapotența se poate dobândi cu capsulele naturale UP. De ce n-ai încerca să te deschizi puțin la nou și să experimentezi viața la parametri mai senzaționali? Nu mai evita spontaneitatea pentru că asta e uneori cheia spre sex de milioane. Ia capsulele UP și observă cum se schimbă modul tău de a face sex. Ultrapotența poate fi starea ta de bază înainte de orice partidă.

No comments:

Post a Comment